Fa'apitoa I Silicone & Fluororubber

Fa'atauga vevela o Silicone Platinum Curing Agent

 

Toshichen kamupani silicone platinum curing agent T-57AB o vaega e lua o le platinum faaopoopo ituaiga cross linking agent lea o loʻo faʻaopoopoina i le silicones mata mo le fesoʻotaʻiga o meaʻai ma vailaʻau silikoni paʻu oloa, O oloa vulcanized e mafai ona pasia le suʻega FDA, , e foliga mai e le oona, leai se manogi, maualuga tulaga o le manino, lelei anti-samasama ma isi meatotino.

 

Silicone Platinum Curing Agent T-57AB e lelei mo le faʻapipiʻiina ma le faʻapipiʻiina.O lenei sooupu e masani lava ona faʻaaogaina i meaʻai ma meaʻai vasega faafomaʻi, e pei o pepe pepe, keke keke, meaʻai kuka silicone, gaskets extrusion, aisa limu, laulau matt, faʻamaʻi silicone tube ma isi.

 

T-57A o se paʻu manino, o loʻo i ai le platinum ma le polymer silicon organic.

O le T-57B o le polymer silicon organic transparent, o loʻo i ai le sui faʻafesoʻotaʻi ma le inhibitor.

Fautuaina le faʻafefiloi o fua faʻatatau ma le silicone mata,

T-57B o le 1%, T-57A o le 0.5%

 

Le faʻaogaina o le silicone platinum curing agent T-57AB e pei ona taua i lalo,

1, T-57A ma le T-57B e le mafai ona faʻaopoopo i le taimi e tasi.Fa'aopoopo muamua le T-57B i totonu o le silikoni mata ma fa'afefiloi tutusa, ona fa'aopoopo lea o le T-57A ile silikoni mata.E taua le fa'atonuga fa'aopoopo.

2, O le vevela vevela o le masini faʻafefiloi lea na faʻaaogaina mo le faʻafefiloi o le silicone mata ma le vailaʻau faʻamalolo platinum e le mafai ona maualuga atu i le 40 ℃.A oʻo atu i le 40 ℃ le vevela o le uila o le masini faʻafefiloi, e mafai ona faʻaopopo le vailaʻau faʻamalolo platinum i le silikoni mata pe a maeʻa ona faʻafefiloi masini faʻafefe.

3, E fautuaina e gaosia i le 110 ℃ ~ 140 ℃ curing temperatures.Or e tusa ai ma le tulaga moni o le oloa e fuafua ai le vevela fofo sili ona lelei.

Faʻalogo lelei e le mafai e le silicone platinum curing agent T-57AB ona faʻafesoʻotaʻi ma le nitrogen, phosphorus, sulfur ma mea mamafa uʻamea. E tatau ona faʻaaogaina mea faʻafefiloi i totonu o le aso e tasi.

Silicone platinum curing agent T-57AB e maualuga lona lelei ma tau lelei, e matua vevela lava le faʻatau atu i le maketi.O le tele o tagata fa'atau e tu'uina atu fa'amatalaga lelei ma fa'atumauina le felagolagoma'i umi.

 

O la matou kamupaniShenzhen Tosichen Technology Co., Ltd.o se atinaʻe faʻatekonolosi maualuga faʻapitoa i suʻesuʻega ma atinaʻe, gaosiga ma faʻatau atu o mea silicone.

Afai e te fiafia i soʻo se mea silicone poʻo oloa silicone.

Susu maia iFaafesootai matou , matou te tali atu ia te oe i se taimi lata mai.

 

silicone pa'u platinum curing sui mo oloa silicone

mea'ai vasega pa'u silicone tubes


Taimi meli: Ian-26-2021