Fa'apitoa I Silicone & Fluororubber

E fia ituaiga o silikoni lanu sili Masterbatch?

 

Silicone color masterbatch o foliga malosi, faʻaopoopo i le paʻu silikoni malosi mo le valivali. Silikoni lanu matai sili ua lauiloa foi o le silicone pigment, o se mea taua mo le valivali oloa silicone.

 

Silicone color masterbatch e faia i le silica gel faapitoa, toner eseese ma faʻaopoopoga eseese, e faʻaaogaina lautele mo le faʻaogaina ma le faʻapipiʻiina o le valivali o oloa silicone.Silicone color masterbatch e faigofie ona faʻaaogaina, faʻafefeteina o le vevela, faʻasalalau lelei ma lanu malosi.

 

Pa'u silicone mata e translucent.Ae ona o le pa'u silicone mata i le faagasologa o le gaosiga e tatau ona tausia i ituaiga eseese, e foliga mai e tele naua filifiliga.O fale gaosi oloa silicone e faʻaaogaina le silikoni lanu masterbatch e faʻaopoopo ai lanu eseese i oloa silikoni, e faʻamautu ai foliga o oloa silikoni e le o se tasi.

 

O le silicone color masterbatch o loʻo faʻaaogaina i le faʻagasologa o le faʻafefiloi o le paʻu silicone mata.Afai e leai se masterbatch lanu siliki e faʻaopoopoina i le faʻafefiloi, ona faʻafefeteina lea o le paʻu silikoni mata ina ua uma ona fai ma vulcanization e maua ai oloa silikoni translucent.O le lanu masterbatch e manaʻomia ona fetuunaʻi ma le faʻaeteete, ina ia maua ai se taunuuga lelei, o se galuega faʻapitoa taua o le fale gaosi silicone, o loʻo i ai le faitau afe o lanu, o le tele o oloa silikoni ma lanu tutusa e sili ona faigata ona fetuunai.A fa'aogaina le silikoni lanu masterbatch, o le masterbatched e fa'aopoopoina i le silikoni mata fa'atusa.

 

E fia ituaiga sili silicone color masterbatch?O le taimi nei o ituaiga ma uiga o le silicone color masterbatch o loʻo faʻaalia e pei ona taua i lalo.

 

Silicone lanu masterbatch ua vaevaeina i organic masterbatch, organic fluorescent masterbatch ma inorganic masterbatch.

1, organic masterbatch: lanu atoatoa, lanu susulu, manino lelei, malosi lanu maualuga

2, masterbatch fluorescent organic: O le lanu e matua susulu, i lalo o le UV irradiation e mafai ona susulu, ae o le tau e le lelei ma le vevela e leaga, maualalo le malosi o le lanu.

3, Inorganic masterbatch: maualuga le vevela teteʻe, faʻasalalau lelei, lelei tau tetee, malosi mana nana, ae maualalo le mana valivali.

 

O le matai lanu silikoni o loʻo i ai le tele o faʻaoga, e mafai ona faʻaaogaina i le valivali o le silikoni keypad, silicone sheath o mea faʻaeletoroni eseese, silicone tube, silicone cable accessories, meaʻai laulau meaʻai, telefoni feaveaʻi, taʻaloga taʻavale, vaega taʻavale, taʻavale silikoni. , ipu silikoni gaugau, ato silikoni, pusa silikoni ma isi oloa silikoni.

 

O la matou kamupaniShenzhen Tosichen Technology Co., Ltd. o se atinaʻe faʻatekonolosi maualuga faʻapitoa i suʻesuʻega ma atinaʻe, gaosiga ma faʻatau atu o mea silicone.

Tuuina atu lanu uma o le silikoni lanu masterbatch.

Afai e te fiafia i soʻo se mea silicone poʻo oloa silicone.

Susu maia iFaafesootai matou , matou te tali atu ia te oe i se taimi lata mai.

 

 lanu silikoni

ipu silicone gaugau

 

 

 


Taimi meli: Aukuso-29-2022