Fa'apitoa I Silicone & Fluororubber

Fa'ato'aga Fa'agata Silicone Ga'u Fa'amamafa fanua Talosaga

 

O oloa faʻasologa o gaʻo silicone thermally conductive i le fanua o adhesives nofoia se vaega tele, o se matafaioi taua i le fanua o adhesives. Ga'u Silicone Fa'a'avevela Fa'amama ua taʻua o le vevela dissipation paste, o nisi tagata e taʻua foʻi le suauʻu vevela conduction, suauʻu vevela vevela, suauʻu vevela vevela, palapala vevela conductive.

 

O le gaʻo silikoni faʻafefeteina faʻatasi ma le silikoni e avea ma mea autu, faʻaopoopoina mea e sili ona lelei le vevela ma le faʻaogaina o le vevela, faia i le gaʻo silicone conductive vevela, faʻaaogaina mo le faʻamalosia o le eletise, transistor, faʻaogaina o le paipa, PPU ma isi masini faʻaeletoroni muamua o le vevela ma fa'amama le vevela, ina ia fa'amautinoa le mautu o le fa'atinoina o le eletise o mea fa'aeletoroni.

 

Thermally conductive silicone ga'o o se fa'avevela vevela maualuga insulating mea silicone e toetoe lava a le fa'amausaliina, e mafai ona i totonu -50 ℃ ~ + 250 ℃ mo se taimi umi e fa'atumauina ai le fa'aogaina o le tulaga ga'o.O loʻo i ai le faʻaogaina o le eletise sili ona lelei ma e sili ona lelei le faʻaogaina o le vevela, i le taimi lava e tasi e maualalo le vaeluaga o le suauʻu (e foliga i le zero), maualuga ma le maualalo o le vevela, faʻafefe vai, faʻafefete.E mafai ona faʻapipiʻiina lautele i oloa faʻaeletoroni eseese, masini eletise o le mea faʻavevela ma mea e faʻamafanafana ai (faʻamalo faʻafefe, atigi vevela, atigi ma isi) i le va o le faʻafesoʻotaʻi, galue e pei o le vevela vevela ma le susu-faʻamaonia, pefu, anti-corrosion, fa'alavelave fa'afuase'i.

 

O le gaʻo silicone conductive e talafeagai mo le faʻapipiʻiina o luga poʻo le faʻamaufaʻailogaina o masini microwave e fesoʻotaʻi ai le microwave, masini faʻapipiʻi microwave, faʻapipiʻi eletise faʻapitoa, faʻamautu le mana, ma isi. .E pei o: transistor, CPU faapotopotoga,thermistor, vevela sensor, vaega faaeletonika taavale, pusaaisa taavale, module eletise, lomitusi ulu ma isi.

 

Thermally conductive silicone gaʻo e masani ona faʻaaogaina e pei o le vevela vevela o mea faʻaeletoroni, lea e mafai ona faʻaleleia atili ai le vevela vevela ma faʻaitiitia ai le vevela galue o elemene vevela.

 

O la matou kamupani Shenzhen Tosichen Technology Co., Ltd.o se atinaʻe faʻatekonolosi maualuga faʻapitoa i suʻesuʻega ma atinaʻe, gaosiga ma faʻatau atu o mea silicone.

Afai e te fiafia i soʻo se mea silicone poʻo oloa silicone.

Susu maia i Faafesootai matou , matou te tali atu ia te oe i se taimi lata mai.

 

efuefu thermally conductive ga'o silicone 


Taimi meli: Me-13-2022