Fa'apitoa I Silicone & Fluororubber

O le a le Fa'amanuiaga ole Fagu Suavai Silicone Gaugau?

 

Silicone pa'u o lo'o fa'aaogaina lautele i lo tatou olaga, o mea silicone e fa'avaomalo fa'avaomalo o se mea saogalemu ma e le oona, ma le tofo, leai se filogia i le si'osi'omaga.ma talu ai ona o le silikoni vulcanized e sili ona lelei le teteʻe o le vevela, le maualalo o le vevela, teteʻe o le tau, le susu, le faʻaogaina o le eletise, le inertia o le physiological ma isi mea. mama o le fale vaalele.

 

O le lelei o fagu vai silicone gaugau e pei ona taua i lalo,

1, fagu vai silicone gaugau o meaʻai vasega, e mafai ona faʻaaogaina i le tele o vevela, mea faʻainisinia ma faʻaletino ma sina suiga i le vevela.

 

2, Ona o uiga o le silicone paʻu, e mafai ona faia i matua vaivai, ae mafai foi ona faia i le maaa lautele.Ave se fagu vai silicone gaugau e le tele se avanoa pe a i fafo pe savaliga.A e le mana'omia, e mafai ona e gaugau i luga ma tu'u i totonu o lau ato.E la'ititi lava le avanoa ma e matua mama lava.

 

3, E mafai ona faia le fagu vai gaugau silicone i lanu eseese, e tusa ai ma manaoga lanu eseese o tagata, ma o lanu o le a le aafia ai le vasega meaai o le silicone gaugau vai fagu.

 

O la matou kamupaniShenzhen Tosichen Technology Co., Ltd.iso se atinaʻe faʻatekonolosi maualuga faʻapitoa i suʻesuʻega ma atinaʻe, gaosiga ma le faʻatau atu o mea silicone.

Afai e te fiafia i soʻo se mea silicone poʻo oloa silicone.

Susu maia i Cfa'afeso'ota'i matou, matou te tali atu ia te oe i se taimi lata mai.

 

gaugau fagu vai silicone

 


Taimi meli: Apr-07-2023